HTML

Köszönet Obama Elnök Úrnak

2013.08.19. 16:13 tűz fal

Ma végre megértettem valamit. Elovastam ezt a hírt http://index.hu/kulfold/2013/08/19/europai_vasutakat_fog_tamadni_az_al-kaida/ és rájöttem, hogy nem babra megy itt a játék. Olvastam a cikket, és egyszer csak tökönrugott a felismerés: a hírszerzés nem játék, hanem élet halál kérdés. De már nem félek, mert az NSA megvéd. 1, 2, 3... ennyiszer simogatta meg e rövid hírben törékeny fejemet az NSA, biztosítva arról hogy nem tépi szét fejemet a bomba, mert ő figyel, és szól. És nem is kér érte semmit, hanem csak úgy. Pusztán humanitárius okokból. Nem lenne ugyan kötelessége az olajért háborúzó araboktól szenvedő amerikai nép pénzén engem is megmenteni itt Európában, de alázatosan teszi a dolgát Mert ez a dolga. Snowden meg csak jártassa a pofáját. Ha igaza van, miért szökött Oroszországba? Kínzás elől? Ugyan! Olyan Amerikában nincs. Guantánamo Kubában van. Ezt pont ő ne tudná, aki maga is az NSA-nak dolgozott? Nyilván hazudik... a felforgató senkiházi.

Elnök Úr! Csodálkozom az Ön végtelen jóságán és szerénységén, hogy eddig erről nem is szólt. Szerényen hagyta, hogy azt higyjem, azért élek nyugodtan, mert viszonylag kicsi az esélyem terroristával találkozni, vagy legalábbis biztosan kisebb, mint amerikai katonával találkozni a Közel-Keleten. De most már tudom hogy ez csak ezért van így, mert az NSA vigyáz rám. Vannak persze hamis próféták, akik az Ön áldozatos munkáját kémkedésnek akarják beállítani, de nem érdekelnek. Csak az érdekel, hányszor volt szerencsém a téridő különböző pontjain szemenköpni a halált, mert Önök tudták hogy ott leselkedik rám, és figyelmeztették európai kollégáikat. Több életem van mint egy macskának, és ezt Önnek köszönhetem. Köszönöm Elnök Úr!

A magam szerény módján pedig az Ön nemes küldetéséhez annyival szeretnék hozzájárulni, hogy nem nehezítem meg a dolgukat. Ez a minimum! Szemben azokkal, akiket ugyanúgy megmentettek, de nem hogy hálát nem éreznek, hanem még Önre köpködnek. Ezért postán, zárt borítékban (a kínaiak miatt) elköldtem Önnek a levélcímeimet, az összes jelszavamat, valamint egy lyukas kotont a DNS-emmel.

Örök tisztelője:

A Túlélő

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tuzfal.blog.hu/api/trackback/id/tr635467077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása